詞:桂樺 曲:楊振華 
製作人:搖滾東方樂團(Rock O.E) 編曲:楊振華



修補了我的傷口 讓我忘了痛
You fixed my heart, let me forget all of the pain
以為你完成了我 有了欠你的理由
thought you have me finished, thought I owed you since then

還給你的太多 愛到底夠了沒有
I gave all I have, but love for you is never enough
越陷越深 跟著你的劇本走
going deeper and further, follow your every step

情願為你 身不由己
I'm not who I am, but it's still OK
表情跟著你的對錯 在你的舞台逗留
you emotion shows on my face, your stage is my only place to stand

放手 用愛交換了自由
Just let go, gave my freedom for your love
我已變成你的木偶 你的感情線綁著我 演出我的一舉一動
I'm your marionette, move with your move, I'm becoming you
怎樣能讓淚再流 用自己再做個我
How can I turn into tear again, make me return to me agian
模仿被愛的感受 你給的愛是什麼
I just wanna be loved, but what's your love really for?
arrow
arrow
    全站熱搜

    Shade 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()