I could start dreamin' but it never ends
我可以作著永無止盡的夢
As long as you're gone we may as well pretend
或許從你離去的那一刻起我就開始假裝
I've been dreamin'
這只是一場夢
Straight from the heart
打從心底這麼想

You say it's easy but who's to say
你說這很容易 只是誰該開口說
That we'd be able to keep it this way
讓我們就這樣一直下去
But it's easier
但只要發自內心
Straight from the heart
就會容易得多

Give it to me straight from the heart
就告訴我吧,不用多想
Tell me we can make another start
說我們可以重新開始
You know I'll never go
你知道我不會走
As long as I know
因為我明白
It's comin' straight from the heart
這份愛發自內心

I'll see you on the street some other time
有一天我和你將在街角相遇
And all our words would just fall out of line
而我們將如此自然地笑談昨日
I was dreamin'
我打從心底
Straight from the heart
這麼夢想

Give it to me straight from the heart
就告訴我吧,不用多想
Tell me we can make another start
說我們可以重新開始
You know I'll never go
你知道我不會走
As long as I know
因為我明白
It's comin' straight from the heart
這份愛發自內心

Give it to me straight from the heart
就告訴我吧,不用多想
Tell me we can make another start
說我們可以重新開始
You know I'll never go
你知道我不會走
As long as I know
因為我明白
It's comin' straight from the heart
我打從心底 愛著你

arrow
arrow
    文章標籤
    Bryan Adams
    全站熱搜

    Shade 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()