how come the best ones are always taken
為什麼最好的 總是屬於別人的
what i see when i see ya - is love in the makin'
每次我看見你 你總在別人的懷抱裡

something about timin', something about fate
或許是時機 或許是命定
gotta go with the feeling - not a moment to waste
我要跟隨我的感覺 一分一秒都不浪費

bring it on bring it on -ya - i was born ready
要上就快上吧 我隨時接招
i'm a son of a strong man - i'm rock steady
虎父無犬子 我天生就是這塊料
everything you throw - i can see it coming
你做過來的球 我都可以接
ain't gonna be no TKO just a lot of lovin'
我的愛意如此強烈 絕對不會被T.K.O

cuz opposites attract this way
你的吸引力老愛跟我唱反調
if day is night and night is day
若是這世界是非黑白早顛倒
if loving you is wrong then babe - wrong is right
如果愛上你是一個錯 就算是錯也是對的
and i ain't losin' the fight
而我不會敗下陣來

take it on, take it on, take it on - no second guessing
接招吧 接招吧 別想太多
dressin' up a situation - we should be undressing
身上穿了太多保護膜 現在讓我們卸下心防
hear the bell ringing - seconds out round two
聽到鈴聲響 馬上就要再戰一回
i got my eyes on the prize, and the prize is you
我只看著贏家的獎品 那就是你

arrow
arrow
    文章標籤
    Bryan Adams
    全站熱搜

    Shade 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()