Written by Bryan Adams and Jim Vallance 1984

She says her love for me could never die
她說她會永遠愛我
But that'd change if she ever found out about you and I
但如果發現我們的關係 她將會就此離去
Oh - but her love is cold
噢 但她的愛冷若冰霜
It wouldn't hurt her if she didn't know, 'cause...
只要她不發現 就不會受傷 因為…
When it gets too much
當事態失去控制
I need to feel your touch
我將需要妳的懷抱

I'm gonna run to you
我要奔向妳
I'm gonna run to you
我要奔向妳
Cause when the feelin's right I'm gonna run all night
只要感覺對了 即使要整晚奔波
I'm gonna run to you
我也要奔向妳

She's got a heart of gold she'd never let me down
她柔情似水 從不讓我失望
But you're the one that always turns me on
但只有妳才能點燃我的愛火
You keep me comin' 'round
妳一直在我身邊環繞
I know her love is true
我知道她的愛有多真
But it's so damn easy makin' love to you
但和妳纏綿的感覺卻是這麼棒
I got my mind made up
我已經下定決心
I need to feel your touch
我要奔向妳的懷抱

I'm gonna run to you...
我要奔向妳

arrow
arrow
    文章標籤
    Bryan Adams
    全站熱搜

    Shade 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()