Written by Adams/Kennedy ©2008

she's got a way - of getting inside your soul
她總有辦法 看穿你的心思
she'd breach the walls of jericho
總能突破你的心防
make you fall like virgin snow
像是飄落的初雪 那般透明
she's got a smile, makes you forget the things
她的笑容 能讓你忘卻煩憂
you were only just thinking about
不管你在煩什麼
it kind of turns me inside out
在她面前我無所遁形
and if i try to conceal, she's got a way to reveal
無論我有什麼秘密 她總有辦法知道

i feel so naked - i feel so totally exposed
我是如此地赤裸 如此毫無防備
it's such a mystery, how she seems to know, every part of me
這真是個謎 她好像了解 我的一切行逕
i feel so shaken - and it's like everybody knows
我忍不住顫抖 因為我知道
whenever she touches me, no one else can feel, as much as me
她的每一次觸碰 沒有人比我 更能感受
ya she's got a way
她總有辦法

she's got a way - of taming the wild in me
她總有辦法 馴服不羈的我
with patience and serenity
以無比的耐心和沉著
I'm drowning in her revery
讓我沉溺在她的夢
and i can't run away she's got a way to make me stay
而我無法逃跑 她總有辦法讓我留在身邊

she comes to me like rain falls down my window
她翩翩而來 如同雨點落在窗前
sure as night will follow day - i'll surrender
如同夜晚緊緊跟隨白天 我心甘情願
ya she's got a way
她總辦得到

arrow
arrow
    文章標籤
    Bryan Adams
    全站熱搜

    Shade 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()