there's things i want
我看見我想要的
there's things i think i want
和我以為我想要的東西
there's things i've had
我看見我已經擁有的
there's things i wanna have
跟我想擁有的東西
do i want the dreams
我是真的想要嗎
the ones we're forced to see
這些我們被迫面對的夢想
do i want the perfect wife
或者來個完美嬌妻
the word perfect ain't quite right
但是完美好像不太美
shopping every day
每天都像在逛街
take it back the next break
買了什麼下一秒就收回
they say the more you fly the more you risk your life
總是這樣,飛得愈高就愈冒險
i'm just looking i'm not buying
我只是看看,我沒有要買
i'm just looking keeps me smiling
我只是看看,就淺淺笑起來
a house i seen another coulda' been
我看中一間房子不過也不是非它不可
you drenched my head and said what i said
你搶先說出我的心聲,潑了我一頭冷水
you said that life is what you make of it
你說人生是我們創造的
yet most of us just fake
絕但大部分都只是謊言
i'm just looking, i'm not buying
我只是看看,我沒有要買
i'm just looking, keeps me smiling
我只是看看,於是淺淺笑起來
arrow
arrow
    全站熱搜

    Shade 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()