Song by Vanessa Carlton
 
official MV
 
Making my way downtown
我踏著步伐

Walking fast
快步穿越市區

Faces passed
人潮錯肩而過

And I'm home bound
而我歸心似箭

 

Staring blankly ahead
空洞地直視前方

Just making my way
只是不斷走著

Making my way
走著

Through the crowd
穿過人群

 

And I need you
我需要你

And I miss you
我想念你

And now I wonder....
同時 我猜想著...

 

If I could fall Into the sky
若是能夠就此翱翔天際

Do you think time Would pass me by
你說我是否能逃脫光陰的流逝

'Cause you know I'd walk A thousand miles
你知道的 我願意不計千里迢迢

If I could Just see you
只為能夠見你一面

Tonight
在今晚

 

It's always times like these
已經不只一次

When I think of you
當我念及你的時候

And I wonder If you ever Think of me
總忍不住猜想你是否曾經想起過我

 

'Cause everything's so wrong
因為這一切都走了樣

And I don't belong
我不屬於這裡

Living in your Precious memories
不屬於你珍視的回憶

 

'Cause I need you
因為我需要你

And I miss you
並想念著你

And now I wonder....
也忍不住懷疑...

 

If I could fall Into the sky
若是能夠就此翱翔天際

Do you think time Would pass me by
我是否就能逃脫光陰的流逝

'Cause you know I'd walk A thousand miles
你知道的 我願意不計千里迢迢

If I could Just see you
只要能夠見你一面

Tonight
在今晚

 

And I, I Don't want to let you know
而我 並不想讓你知道

I, I Drown in your memory
我早已 沉浸在滿是你的記憶中

I, I Don't want to let this go
我並不想 不想失去這一切

I, I Don't....
不 我不想...

 

Making my way downtown
我踏著步伐

Walking fast
快步穿越市區

Faces passed
人潮錯肩而過

And I'm home bound
我歸心似箭

 

Staring blankly ahead
空洞地望著前方

Just making my way
只是不斷走著

Making my way
走著

Through the crowd
穿過人群

 

And I still need you
我還是如此需要你

And I still miss you
仍然如此想念你

And now I wonder....
並且不斷猜想...

 

If I could fall Into the sky
若是能夠就此翱翔天際

Do you think time Would pass us by
我們是否能逃脫光陰的流逝

'Cause you know I'd walk A thousand miles
你知道我願意不計千里迢迢

If I could Just see you...
只要能夠見到你...

 

If I could fall Into the sky
若是能夠就此翱翔天際

Do you think time Would pass me by
你覺得我是否能逃脫光陰的流逝

'Cause you know I'd walk A thousand miles
你知道我願意不計千里迢迢

If I could Just see you
只為能夠見你一面

If I could Just hold you
只為能夠擁你入懷

Tonight
在今晚
arrow
arrow
    全站熱搜

    Shade 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()