Written by Bryan Adams, R. J. Lange and Hans Zimmer 2004

I hear the wind call my name
我聽見風的呼喚
The sound that leads me home again
引領我踏上歸途
It sparks up the fire - a flame that still burns
點燃火光 燃燒不熄
To you I will always return
你身邊 是我永遠的歸屬

I know the road is long but where you are is home
我明白長路漫漫 但我的家在你身邊
Wherever you stay - I'll find the way
無論你在何方 我都會找到回家的路
I'll run like the river - I'll follow the sun
如湍急的河川 我將追尋陽光
I fly like an eagle - to where I belong
如鷹般飛翔 回到我所歸屬的地方

I can't stand the distance - I can't dream alone
我無法停留遠方 我無法獨自承擔夢想
I can't wait to see you -Yes, I'm on my way home
此刻我就想見到你 是的 我已在回家的路上

And now I know it's true
現在我終於明白
My every road leads to you
無論我前往何處 都會回到你身邊
And in the hour of darkness
在我遭遇挫折的夜
Your light gets me through
你是引領我向前的光輝

You run like the river - you shine like the sun
你如河川奔馳 如日光照耀
You fly like an eagle
你如鷹般翱翔
You are the one
指引我方向
I've seen every sunset
每一個日落
And with all that I've learned
都讓我更加明白
Oh it's to you - I will always
你身邊 才是我的家
always return
是我永遠的歸屬

arrow
arrow
    文章標籤
    Bryan Adams
    全站熱搜

    Shade 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()