Journey - Faithfully
 
Highway run into the midnight sun
在高速公路上奔馳著的夜半
Wheels go round and round
車輪不斷迴轉
You're on my mind
我想起了妳
Restless hearts sleep alone tonight
疲憊的心此刻正獨自睡去
Sending all my love along the wire
希望我的愛能傳到你心底
 
They say that the road ain't no place to start a family
大家都說這條路不好走,不適合共組一個家庭
Right down the line, it's been you and me
而我們卻一同步上這道路
And loving a music man ain't all it's supposed to be
愛上一個玩音樂的人並不那麼容易被認同的
Oh girl you stand by me
而親愛的,你一直在我身邊
I'm forever yours, faithfully
我將永遠屬於你,真心全意
 
Circus life under the big top world
在這世界裡,我們如此渺小
We all need the clowns to make us smile
偶爾都需要裝瘋賣傻來苦中作樂
Through space and time there's always another show
物換星移、滄海桑田,相同的戲碼不斷上演
Wondering where I am
而我到底在哪裡
I'm lost without you
失去你,我也隨之迷失
 
And being apart ain't easy on this love affair
分隔兩地並不容易
Two strangers learn to fall in love again
我們如同陌生人又再次墜入愛河
I get the joy of rediscovering you
我是如此幸運能再次擁有你
Oh girl, you stand by me
而親愛的,你在我身邊
I'm forever yours...faithfully
我將永遠屬於你,真心全意
 
Faithfully, I'm still yours
全心全意,我屬於你
I'm forever yours
我永遠屬於你
Ever yours...faithfully
屬於你,全心愛你
arrow
arrow
    全站熱搜

    Shade 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()