作詞 Takanori Nishikawa
作曲 Shibasaki Hiroshi
唄 abingdon boys school

Concrete surrounding...
彷彿被密不透風地包圍

With a single breath
輕輕的一聲嘆息

They are freezing my heat
將我的心凍結

From the scar, I'm suffering
傷痕仍隱隱作痛

'Cause I'm leaving you, being punished for my sin
而我將要離開你了 為了懲罰自己 愛上你的原罪

 

No one lives forever (forever more)
沒有人能夠永生不滅 (直到永遠)

I can't stay anymore
而我不能再停留

 

I'm a criminal
我是個罪犯

Falling out of love
被放逐在愛之外

Just wanted to know
我只想知道

If you really need me
你是否真的需要我

 

I'm a criminal
我是個罪犯

Without a doubt
對你的愛如此堅定

You've got to show
只要你開口

If you really need me
說我你需要我

You're my desert rose...
你是盛開在沙漠的玫瑰

 

No lights are coming in...
黑暗無邊無際

But it's not the light
但我不懷念光的溫暖

Nor the wind I'm missing
也不需要風的自由

Wanna hold you in my arms
只要將你擁入懷中

But I'm leaving you, put out of my misery
但我將要離開你 藏起我的悲悽

 

No one cries forever (forever more)
沒有人會永遠傷悲 (直到永遠)

You can't stay anymore (hear my calling)
而你不能再留在我身邊 (你可聽見我的呼喚)

 

I'm a criminal
我是個罪犯

Falling out of love
被放逐在愛之外

I wonder how
怎麼也想不透

We ended up like this
我們怎會走到這個地步

 

I'm a criminal
我是個罪犯

Always on the run
等著我的只有無盡的逃亡

I know I was wrong
我終於明白我犯下的錯

Let me love you again
再給我一次機會愛你

You're my desert rose
你是我沙漠中的玫瑰

 

I'm a criminal
我是個罪犯

Falling out of love
被放逐在愛之外

Just wanted to know
我只想知道

If you really need me
你是否真的需要我

 

I'm a criminal
我是個罪犯

Without a doubt
無庸置疑的罪

You've got to show
只要你開口

If you really need me
告訴我你需要我

 

I'm a criminal
我是個罪犯

Falling out of love
被放逐在愛之外

I wonder how
怎麼也想不透

We ended up like this
我們怎會走到這個地步

 

I'm a criminal
我是個罪犯

Always on the run
唯有無盡的逃亡

I know I was wrong
我終於明白我犯下的錯

Let me love you again
再給我一次機會愛你

You're my desert rose
你是我沙漠中的玫瑰

 

I'm a criminal
我是愛的囚犯

 

I'm a criminal
我是個罪犯

Falling out of love
被放逐在愛之外

Just wanted to know
我只想知道

If you really need me
你是否真的需要我

 

You're my desert rose...
你是我盛開在沙漠中的玫瑰

arrow
arrow
    文章標籤
    abingdon boys school
    全站熱搜

    Shade 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()