Official Music Video
 
As I lay me down
當我放低姿態
Heaven hear me now
才終於接近天堂
I'm lost without a cause
在付出一切之後
After giving it my all
我迷失了自己
Winter storms have come
冬季的狂風暴雨
And darkened my sun
遮蔽了陽光
After all that I've been through
在經歷這一切之後
Who on earth can I turn to
我還能夠仰賴誰
 
I look to you
唯有你
I look to you
唯有你
After all my strength is gone
即使失去了所有力量
In you I can be strong
有你在身旁我就能堅強
I look to you
唯有你
I look to you
唯有你
And when melodies are gone
就算世界失去所有旋律
In you I hear a song
你就是我的歌曲
I look to you
唯有你
 
After losing my breath
停止了呼吸之後
There's no more fighting left
所有的爭鬥都失去意義
Sinking to rise no more
沉到深淵的最底
Searching for that open door
我還在找尋出路
And every road that I've taken
所有走過的路
Lead to my regret
都通向悔恨
And I don't know if Im gonna make it
我不知道能不能做到
Nothing to do but lift my head
我不知所措 只能抬起頭
 
I look to you
望向你
I look to you
唯有你
After all my strength is gone
即使失去了所有力量
In you I can be strong
有你在身旁我就能堅強
I look to you
唯有你
I look to you
唯有你
And when melodies are gone
就算世界失去所有旋律
In you I hear a song
你就是我的歌曲
I look to you
唯有你
 
(my levee's have broken, my walls have come)
(卸下我所有防備,瓦解所有心防)
Coming down on me
來到我身邊
(crumbling down on me)
(化為碎片)
All the rain is falling
下起了雨
(the rain is falling, defeat is calling)
(下起了雨,我放棄抵抗)
Set me free
將我釋放
(i need you to set me free)
(我需要你將我釋放)
Take me far away from the battle
帶我遠離一切紛擾
I need you
我需要你
Shine on me
照耀我
I look to you
唯有你
I look to you
唯有你
After all my strength is gone
即使失去了所有力量
In you I can be strong
有你在身旁我就能堅強
I look to you
唯有你
I look to you
唯有你
And when melodies are gone
就算世界失去所有旋律
In you I hear a song
你就是我的歌曲
I look to you
唯有你
arrow
arrow
    全站熱搜

    Shade 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()