Made a wrong turn
我們難免會
Once or twice
轉錯幾個彎
Dug my way out
掙扎的過程
Blood and fire
也不免受傷
Bad decisions
做錯了決定
That’s alright
也沒有關係
Welcome to my silly life
我也是這樣的 歡迎加入

Mistreated, misplaced, misunderstood
被欺負 格格不入 也會被誤解
Miss “no way it’s all good”
我是「不完美小姐」
It didn’t slow me down
但我並不因此停滯消沉
Mistaken
犯了錯
Always second guessing
總會有第二次機會
Underestimated
沒人看好我
Look, I’m still around…
但我還在這裡

Pretty, pretty please
美人兒 聽我說
Don’t you ever, ever feel
千萬不要認為
Like your less than
你永遠稱不上
Fuckin’ perfect
他媽的完美
Pretty, pretty please
美人兒 聽我說
If you ever, ever feel
如果你曾經覺得
Like your nothing
你一無是處
You’re fuckin’ perfect to me
對我來說 你真他媽的完美

You’re so mean
談到你自己
When you talk
你總是太苛求
About yourself
將自己批評得一文不值
You are wrong
但你錯了
Change the voices
告訴你自己
In your head
換一個角度
Make them like you
試著讓自己
Instead
愛自己

So complicated
看你把這一切
Look how big you’ll make it
變得多複雜
Filled with so much hatred
心中充滿仇恨
Such a tired game
這遊戲多累
It’s enough
已經夠了
I’ve done all I can think of
我能想到的都做了
Chased down all my demons
將惡魔從心中驅逐
see you do the same
你也可以

Pretty, pretty please
美人兒 聽我說
Don’t you ever, ever feel
千萬不要認為
Like your less than
你永遠稱不上
Fuckin’ perfect
他媽的完美
Pretty, pretty please
美人兒 聽我說
If you ever, ever feel
如果你曾經覺得
Like your nothing
你一無是處
You’re fuckin’ perfect to me
對我來說 你真他媽的完美

The world stares while I swallow the fear
我將恐懼往心底吞 這世界冷眼旁觀
The only thing I should be drinking is an ice cold beer
我能飲下的只有一杯冰啤酒
So cool in lying and I tried tried
活在冰冷的謊言中 我不斷嘗試妥協
But we try too hard, it’s a waste of my time
但是有些嘗試 終究是徒勞
Done looking for the critics, cuz they’re everywhere
不要再在意人們的批評 那是沒完沒了的
They don’t like my genes, they don’t get my hair
他們覺得我生來是怪胎 他們覺得我的頭髮很詭異
Stringed ourselves and we do it all the time
這一切綑綁著我們 日復一日
Why do we do that?
但是何必?
Why do I do that?
這是何苦?
Why do I do that?
我何必在意?

Ooh, pretty pretty pretty,
噢美人兒 美人兒
Pretty pretty please don’t you ever ever feel
美人兒 聽我說 千萬不要認為
Like you’re less then, fuckin’ perfect
你永遠稱不上 他媽的完美
Pretty pretty please if you ever ever feel
美人兒 聽我說 如果你曾經覺得
Like you’re nothing you’re fuckin’ perfect, to me
你一無是處 對我來說 你真他媽的完美

You’re perfect
你很完美
You’re perfect
你已經夠完美
Pretty, pretty please don’t you ever ever feel like you’re less then, fucking perfect
美人兒 聽我說 千萬不要認為你永遠稱不上 他媽的完美
Pretty, pretty please if you ever ever feel like you’re nothing you’re perfect to me
美人兒 聽我說 如果你曾經覺得你一無是處 對我來說 你已經夠完美
arrow
arrow
    全站熱搜

    Shade 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()