Written by: B. Adams/J. Vallance

Oh - thinkin' about all our younger years
回首過往的歲月
There was only you and me
那時只有我們兩
We were young and wild and free
年輕放縱、自在輕狂
Now nothin' can take you away from me
而今沒有什麼能將我們分開
We've been down that road before
我們曾歷經離別
But that's over now
但那已過去了
You keep me comin' back for more
你是我留下的理由

Baby you're all that I want
親愛的、你就是我的所求
When you're lyin' here in my arms
當你躺在我的懷中
I'm findin' it hard to believe
我簡直難以置信
We're in heaven
這裡就是天堂

And love is all that I need
愛就是我的所有
And I found it here in your heart
而那就在你心中
It isn't too hard to see
這並不難斷言
We're in heaven
此處就是天堂

Oh - once in your life you find someone
終於此生能找到一個人
Who will turn your world around
將你的世界變得美好
Bring you up when you're feelin' down
在你低落時鼓勵你振作
Ya-nothin' could change what you mean to me
沒有什麼能動搖你對我的意義
Oh there's lots that I could say
我有許多話想說
But just hold me now
但毋需開口只要給我擁抱
Cause our love will light the way
因為我們的愛就是前行的引導

Baby you're all that I want
親愛的、你就是我的所求
When you're lyin' here in my arms
當你躺在我的懷中
I'm findin' it hard to believe
我簡直難以置信
We're in heaven
這裡就是天堂

And love is all that I need
愛就是我的所有
And I found it there in your heart
而那就在你心中
It isn't too hard to see
這並不難斷言
We're in heaven
此處就是天堂

I've been waitin' for so long
我已經等待了太久
For somethin' to arrive
等待你的出現
For love to come along
等待愛來到我們之間
Now our dreams are comin' true
而今我們的夢想就要實現
Through the good times and the bad
經歷過去那些苦與甜
Ya - I'll be standin' there by you
今後我會永遠在你身邊

And baby you're all that I want
親愛的、你就是我的所求
When you're lyin' here in my arms
當你躺在我的懷中
I'm findin' it hard to believe
我簡直難以置信
We're in heaven
這裡就是天堂

And love is all that I need
愛就是我的所有
And I found it there in your heart
而那就在你心中
It isn't too hard to see
這並不難斷言
We're in heaven
此處就是天堂

Heaven lyric

arrow
arrow
    文章標籤
    Bryan Adams
    全站熱搜

    Shade 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()