When we were together I was blown away
每次我們走在一起我總是被忽略
Just like paper from a fan
像是隨手可得的紙片般不起眼
But you would act like I was just a kid
你總是把我當作孩子一般
Like we were never gonna last
彷彿我們之間只是場遊戲

But now I've got someone who cares for me, (yeah)
但現在有人在意我
Wrote my name in silver sands
他在銀白的沙灘寫下我的名字
I think you know you've lost the love of your life
我想你心知肚明 你已經漸漸失去我的愛
(you said) I was the best you've ever had
才會說我是你的唯一

Because I'm in demand, (hey)
這下你需要我了
You're thinking of the way you should've of held my (hand)
你只想著你該怎麼牽我的手
And all the times you'd say you didn't understand
總是說你不懂我
You never had our love written in your (plans)
但我們的愛從不在你的藍圖中
But now I'm In Demand
現在 你卻需要我了

I never think you saw the best of me (ahh haa haa haa)
我從不認為你真的瞭解我
There's a side you'll never know
我的優點你從沒看見過
'Cos love and loving are two different things (ahh haa haa haa)
愛與被愛完全不同
Set your sights far too low
你從來不懂

It's only when I fall asleep
只有在夢裡
I see that winning smile
我能擁有勝利的笑容
When my dreams just move along
當我沉浸睡夢中
You've lost the race by miles
你早已被我拋在腦後
Yeah, yeah,……. Stay, yeah,……...
遠遠落後

But now I'm in demand, (yeah)
這下你需要我了
You know I'm in demand
你知道你需要我
(Say you're in demand)
承認吧 你需要我
You know I'm in demand, (yeah)
你知道你需要我

Always in demand, (yeah)
其實你需要我
Never had our love written in your plans
但我們的愛從不在你的藍圖中
You know I'm in demand
你知道你需要我了
arrow
arrow
    全站熱搜

    Shade 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()